Dobrodošli

Nehajte slediti naključnemu dietnemu protokolu. Začnite izdelovati dietno strategijo, ki deluje posebej za vas!

Zdi se, da vsako leto več berete ali poslušate o novi dieti preko prijateljevega prijatelja, članka ali slavne osebe na televiziji. Pogosto je označena kot “zadnja dieta, ki jo boste kdaj potrebovali.” Vsem zveni magično, vendar vsak ne upošteva preproste in globoke resnice: vsako telo je drugačno.

Preprosto ne obstaja shujševalna dieta, ki bi ustrezala vsakomur.

Če bi, bi bila zdaj na svojem zasebnem otoku, kjer bi srkala Mai Tai, namesto da bi to napisala, toda vseeno se bom odpravila. Idealna dieta je odvisna od vaših ciljev, ravni aktivnosti, vrste telesa, vaše genetike in toliko drugih parametrov. Toda vsi ti “fancy” dietni načrti poskušajo obuti ljudi v čevlje iz vseh družbenih slojev in živeti v binarnih taborih: ti si na LCHF dieti ali ti nisi; uživaš mesne izdelke ali ne; se držiš presne diete in uživaš zgolj surovo hrano ali ne.

Ljudje, ki so našli ustrezno dieto so poskusili ali vsaj slišali za mnoge popularne diete. Vendar pa so v celoti odkrili nesmiselnost poskušanja, da bi svoje kvadratno življenje zavrteli v okroglo luknjo določenega načrta. Presekali so to idejo, se naselili v svojo prehransko strategijo in zdaj uživajo v zdravem življenjskem slogu. Začelo se je z močnim razumevanjem njihovega telesa in z delom zase – in samo zase, ne za kogar koli drugega.

Želite najti svoj prehranski način? Ponovno ocenite svoj pristop k dieti in se osredotočite na pomembne vidike trajnostne prehranske strategije.

Shujševalna dieta

Kakšen je najboljši program za zmanjšanje telesne teže, je vprašanje, ki ga mnogi dietetiki postavljajo skozi leta.

Na trgu obstaja nešteto načinov dietnega prehranjevanja, od shujševalne diete z nizkim vnosom ogjikovih hidratov, kot so Atkinsonova in Dukanova dieta, veganska dieta, dieta z nizko vsebnostjo maščob, post, in mnoge druge.

Vendar pa so znanstveniki odkrili nekaj presenečenj po analizi raziskav, opravljenih pri shujševalni dieti.

Shujševalne diete

Znanstveniki iz The Endocrine Society trdijo, da raziskave kažejo, da se shujševalne diete na dolgi rok ne razlikujejo po učinku.

V zadnji raziskavi je bilo ugotovljeno, da lahko vrsta diete, bodisi z nizko vsebnostjo OH ali z nizko vsebnostjo maščob itd., deluje enako.

Sama dieta se malo razlikuje od tega, koliko teže izgubi oseba.

Kar naredi razliko je, kako dobro se dietetiki držijo svojega načrta, kot tudi njihove genetike.

George A. Bray, MD, iz državne univerze State University Pennington Biomedical Research Center v Baton Rouge, La, je v izjavi dejal: “Pogosto gre za neusklajenost med “pacientovimi” cilji in kaj se lahko realno doseže z dieto in vadbo.

Recepti za hujšanje

Ko pridete po dolgem dnevu domov iz službe, je lahko tako vabljivo, da zgrabite ali vzamete zamrznjeni obrok, namesto da bi večerjo začeli pripravljati popolnoma iz nič. Navsezadnje se morda počutite, kot da nimate časa (ali energije!) Za kuhanje celotnega obroka od začetka do konca tedensko, da ne omenjamo vseh teh obrokov. Poleg tega, koliko zdravih receptov za večerjo je dejansko enostavnih?

Vendar so in ostaja dejstvo, da je kuhanje doma običajno bolj zdravo, kot je naročanje dostave ali segrevanje hrane v mikrovalovni pečici. Imate neposreden nadzor nad maščobo, kalorijami, sladkorjem in natrijem, ker jo sami pripravljate. Poleg tega so vaše domače jedi bolj zdrave in koristne kot nadomestna cena, ki jo vidite v številnih restavracijah. Vse to je ključnega pomena za vsakogar, ki si želi, da bi zdrava dieta postala prednostna naloga, vendar je še posebej kritična, če iščete izgubo telesne teže na trajnosten način.

Shujševalni jedilnik

Zato ostaja vprašanje: koliko časa nam vzame zdravo kuhanje in zdrav jedilnik za hujšanje? Priprava hrane ob vikendih: beljakovinski obroki, veggi in oreščki, vse našteto pa se lahko uporablja tudi v obrokih skozi ves teden in to je odlično. Ne samo, da bo ta pomoč pregnala nekaj stresa od vaše tedenske noči, vendar je študija iz leta 2017 pokazala, da priprava obrokov ljudi, ki pogosteje kuhajo doma, zmanjšuje verjetnost prekomerne teže.

14 dnevna dieta

Na kaj je potrebno paziti pri 14 dnevni dieti?

Ko ste na strogi štirinajstdnevni dieti z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov, se prepričajte, da pijete dovolj tekočine – voda in / ali mineralna voda sta najboljša izbira. Poskrbite tudi, da boste v svoje telo vnesli dovolj soli. Ko začnete, sčasoma postavite nekaj kozarcev soli v kozarček vode ali vsak dan pijte eno skodelico bouillona; To bo pomagalo preprečiti vsebnost OH.