Dobrodošli

Nehajte slediti naključnemu dietnemu protokolu. Začnite izdelovati dietno strategijo, ki deluje posebej za vas!

Zdi se, da vsako leto več berete ali poslušate o novi dieti preko prijateljevega prijatelja, članka ali slavne osebe na televiziji. Pogosto je označena kot “zadnja dieta, ki jo boste kdaj potrebovali.” Vsem zveni magično, vendar vsak ne upošteva preproste in globoke resnice: vsako telo je drugačno.

Preprosto ne obstaja shujševalna dieta, ki bi ustrezala vsakomur.

Če bi, bi bila zdaj na svojem zasebnem otoku, kjer bi srkala Mai Tai, namesto da bi to napisala, toda vseeno se bom odpravila. Idealna dieta je odvisna od vaših ciljev, ravni aktivnosti, vrste telesa, vaše genetike in toliko drugih parametrov. Toda vsi ti “fancy” dietni načrti poskušajo obuti ljudi v čevlje iz vseh družbenih slojev in živeti v binarnih taborih: ti si na LCHF dieti ali ti nisi; uživaš mesne izdelke ali ne; se držiš presne diete in uživaš zgolj surovo hrano ali ne.

Ljudje, ki so našli ustrezno dieto so poskusili ali vsaj slišali za mnoge popularne diete. Vendar pa so v celoti odkrili nesmiselnost poskušanja, da bi svoje kvadratno življenje zavrteli v okroglo luknjo določenega načrta. Presekali so to idejo, se naselili v svojo prehransko strategijo in zdaj uživajo v zdravem življenjskem slogu. Začelo se je z močnim razumevanjem njihovega telesa in z delom zase – in samo zase, ne za kogar koli drugega.

Želite najti svoj prehranski način? Ponovno ocenite svoj pristop k dieti in se osredotočite na pomembne vidike trajnostne prehranske strategije.

Dieta kliničnega centra

Dieta UKC je ena izmed tistih diet, ki naj bi preverjeno delovala. O tem priča veliko število ljudi, ki so se te 14-dnevne UKC diete tudi lotili in bili z njenimi rezultati izjemno zadovoljni. Pri hitri ukc dieti gre le za zmernost, druga pomembna lastnost te diete pa je ta, da pri njej ne gre za stradanje. Tipično za večino diet je, da se pogosto končajo s hitro pridobljenimi kilogrami, ki smo jih samo začasno izstradali iz svojih teles. Stradanje pa pogosto pomeni tudi »pohabljanje« lastnih teles – s stradanjem namreč ne bomo dosegli skladne postave in lepega izgleda. To v praksi pomeni predvsem to, da so obroki normalno veliki, zrezki srednje veliki ipd.

Nekateri, ki so UKC dieto preizkusili, pričajo o izgubi treh kilogramov na teden, a tudi če izgubite kilogram na teden ali dva, je to dober rezultat. Ne pozabite – ni hitro hujšanje tudi dolgoročno uspešno hujšanje. Zdravniki še vedno zagovarjajo, da je zdravo hujšanje počasnejše in takšno hujšanje pravzaprav prinaša rezultate na dolgi rok. Ko z dieto kliničnega centra dosežete želene kilograme, morate nato samo paziti, kako kombinirate živila, na primer meso s solato, testenine ali krompir s solato, ne pa z mesom ipd. Beljakovine + zelenjava. OH ne mešamo z beljakovinami. Na ta način obdržite pridobljeno težo brez, da bi se pretirano odpovedovali in bili lačni. Dieta kliničnega centra je morda vendarle nekoliko primernejša za mlajše, saj starejši na ta način težje izgubljajo svoje kilograme. V štirinajstih dneh, kolikor traja dieta kliničnega centra, tako lahko izgubite do 6 kilogramov. Priporočljivo je jesti veliko zelenjave, piti dovolj vode in si ob nedeljah privoščiti tudi domačo govejo juho.

PRIMER JEDILNIKA za en teden

1. DAN

zajtrkujete le kavo (nesladkano).
Popijete jo lahko, kolikor jo želite.
Kosilo naj sestavljata dve kuhani jajci, kuhana brokoli in špinača.
Za večerjo si lahko privoščite biftek ali en zrezek, pečen na olju, poleg pa pojejte skledo zelene solate.

2. DAN

Zajtrk drugega dne je enak zajtrku prvega dne,
le da zraven lahko pojeste še malo žemljico.
Kosilo naj sestavlja večji zrezek, solata in poljubno sadje.
Za večerjo si pripravite kuhano šunko (ki jo lahko jeste v neomejenih količinah – toda (!) brez kruha).

3. DAN

dan je zajtrk sestavljen iz kave in žemljice.
Kosilo naj vsebuje dve kuhani jajci, solato, paradižnik.
Večerja pa naj bo sestavljena iz šunke in solate.

4. DAN

Zajtrk se tudi na četrti dan ponovi.
Tudi kosilo je podobno kosilom prejšnjih dni
– torej jajce, 10 dag sira, korenje ali brokoli in kuhana repa.
Večerja naj obsega jogurt in sadje po izbiri.

5. DAN

je zajtrk nekoliko bolj raznolik.
Lahko pojeste repo, korenje ali brokoli z limono, zraven pa pijete črno nesladkano kavo.
Kosilo naj bo sestavljeno iz ribe na žaru in enega paradižnika.
Za večerjo si pripravite zrezek in zeleno solato. Šesti dan za zajtrk spite črno nesladkano kavo z žemljo.

6. DAN

Za kosilo pripravite piščanca na žaru. Večerja pa naj obsega korenje ali brokoli, dve kuhani jajci in repo.

7. DAN

namesto kave spijte nesladkan čaj z limono.
Kosilo naj sestavlja zrezek na žaru in sadje.
Za večerjo pa lahko pojeste kar koli iz navedenega jedilnika.
Dieta se drugi teden ponovi.
Piti smemo le navadno vodo in nesladkan čaj/kavo.

Po dveh tednih začnite z navadno prehrano v zmernih količinah.

Shujševalna dieta

Kakšen je najboljši program za zmanjšanje telesne teže, je vprašanje, ki ga mnogi dietetiki postavljajo skozi leta.

Na trgu obstaja nešteto načinov dietnega prehranjevanja, od shujševalne diete z nizkim vnosom ogjikovih hidratov, kot so Atkinsonova in Dukanova dieta, veganska dieta, dieta z nizko vsebnostjo maščob, post, in mnoge druge.

Vendar pa so znanstveniki odkrili nekaj presenečenj po analizi raziskav, opravljenih pri shujševalni dieti.

Shujševalne diete

Znanstveniki iz The Endocrine Society trdijo, da raziskave kažejo, da se shujševalne diete na dolgi rok ne razlikujejo po učinku.

V zadnji raziskavi je bilo ugotovljeno, da lahko vrsta diete, bodisi z nizko vsebnostjo OH ali z nizko vsebnostjo maščob itd., deluje enako.

Sama dieta se malo razlikuje od tega, koliko teže izgubi oseba.

Kar naredi razliko je, kako dobro se dietetiki držijo svojega načrta, kot tudi njihove genetike.

George A. Bray, MD, iz državne univerze State University Pennington Biomedical Research Center v Baton Rouge, La, je v izjavi dejal: “Pogosto gre za neusklajenost med “pacientovimi” cilji in kaj se lahko realno doseže z dieto in vadbo.

Recepti za hujšanje

Ko pridete po dolgem dnevu domov iz službe, je lahko tako vabljivo, da zgrabite ali vzamete zamrznjeni obrok, namesto da bi večerjo začeli pripravljati popolnoma iz nič. Navsezadnje se morda počutite, kot da nimate časa (ali energije!) Za kuhanje celotnega obroka od začetka do konca tedensko, da ne omenjamo vseh teh obrokov. Poleg tega, koliko zdravih receptov za večerjo je dejansko enostavnih?

Vendar so in ostaja dejstvo, da je kuhanje doma običajno bolj zdravo, kot je naročanje dostave ali segrevanje hrane v mikrovalovni pečici. Imate neposreden nadzor nad maščobo, kalorijami, sladkorjem in natrijem, ker jo sami pripravljate. Poleg tega so vaše domače jedi bolj zdrave in koristne kot nadomestna cena, ki jo vidite v številnih restavracijah. Vse to je ključnega pomena za vsakogar, ki si želi, da bi zdrava dieta postala prednostna naloga, vendar je še posebej kritična, če iščete izgubo telesne teže na trajnosten način.

Shujševalni jedilnik

Zato ostaja vprašanje: koliko časa nam vzame zdravo kuhanje in zdrav jedilnik za hujšanje? Priprava hrane ob vikendih: beljakovinski obroki, veggi in oreščki, vse našteto pa se lahko uporablja tudi v obrokih skozi ves teden in to je odlično. Ne samo, da bo ta pomoč pregnala nekaj stresa od vaše tedenske noči, vendar je študija iz leta 2017 pokazala, da priprava obrokov ljudi, ki pogosteje kuhajo doma, zmanjšuje verjetnost prekomerne teže.

14 dnevna dieta

Na kaj je potrebno paziti pri 14 dnevni dieti?

Ko ste na strogi štirinajstdnevni dieti z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov, se prepričajte, da pijete dovolj tekočine – voda in / ali mineralna voda sta najboljša izbira. Poskrbite tudi, da boste v svoje telo vnesli dovolj soli. Ko začnete, sčasoma postavite nekaj kozarcev soli v kozarček vode ali vsak dan pijte eno skodelico bouillona; To bo pomagalo preprečiti vsebnost OH.