Beljakovinska dieta za hujšanje

Ali je čas, da poskusite prehrano z visoko vsebnostjo beljakovin za hujšanje? Mnogi zdravi ljudje jedo beljakovine za povečanje metabolizma. Tovrsten način prehranjevanja pinaša tudi druge koristi za izgubo telesne teže. Toda preden vložite čas ali denar v visokoproteinsko prehrano, da izgubite težo, poskrbite, da dobite dejstva o beljakovinah, da se prepričate, da je vaš program uspešen.

Zakaj beljakovinska dieta?

Uživanje prehrane, ki vključuje veliko belih beljakovin, nudi več koristi, ko poskušate izgubiti težo.

Protein vam pomaga, da se počutite polne. Vključitev beljakovin v obroke in prigrizke vam lahko pomaga, da se počutite polne in zadovoljne, potem ko ste končali z jedjo. Ta občutek polnosti vam pomaga pri temu, da jeste manj čez dan.

Proteini gradijo mišice. Protein vam pomaga zgraditi in vzdrževati mišično maso. Močno telo ne deluje le bolje v vsakodnevnih aktivnostih, temveč tudi mišice, ki oblikujejo privlačno sliko, prav tako porabijo več kalorij kot maščobe, celo v mirovanju.

Uživanje živil, bogatih s proteini, lahko izboljša vašo prehrano. Ko načrtujete obrok okoli pustega vira beljakovin , imate manj prostora na plošči za živila, ki niso zdrava. In tudi učenje, kako uživati različne vrste beljakovin, lahko izboljša vašo prehrano in nudi užitk. Če jeste tuno, na primer ne uživate le beljakovin v ribah, temveč se napolnite tudi z zdravimi maščobami, ki jih ponuja.

Prebavljanje beljakovin porablja več kalorij. Kadar telo prebavlja beljakovine, vaše telo težje dela, ko žvečite in da jih prebavite. Znanstveniki to imenujejo termični učinek hrane . Upoštevajte pa, da je število dodatnih kalorij majhno, zato ne smete ustvariti celotnega programa za zmanjšanje telesne mase, temelječe samo na tej koristi.

Koliko beljakovin?

Vsaka zdrava prehrana za hujšanje ali dobro počutje mora vključevati ravnovesje zdravih maščob, ogljikovih hidratov in beljakovin. Količina beljakovin, ki jo je treba jesti, je odvisna od nekaj dejavnikov, vključno z vašo starostjo, spolom, velikostjo telesa in stopnjo aktivnosti.

Pri zdravih odraslih je priporočeni prehranski dodatek za beljakovine (RDA) 8 g / kg / dan.

To pomeni, da bi morali vsak dan pojesti nekaj manj kot en gram beljakovin za vsak kilogram telesne mase. Na primer, če tehtate 150 kilogramov, morate dnevno pojesti vsaj 54 gramov beljakovin.

Če se odločite za hujšanje, boste morda želeli porabiti več beljakovin. Na Akademiji za prehrano in dietetiko (IN), dietetikov Kanade (DC) in American College of Sports Medicine (ACSM) so ugotovili, da vaditelji porabijo med 1,2-1,7 gramov beljakovin na kilogram telesne teže na dan.

Ampak, če vas te številke zmedejo, ne skrbite. Obstaja lažji način, kako ugotoviti, koliko beljakovin zaužiti, da izgubite telesno težo in ohranite vaše telo zdravo. Vladni viri in strokovnjaki za prehrano priporočajo, da porabite med 10 in 35% vseh kalorij iz beljakovin.

Če za izračun kalorij uporabljate aplikacijo za sledenje kalorij ali spletno mesto , je enostavno preveriti dnevni vnos beljakovin. Skoraj vsako priljubljeno živilo ima orodje, ki samodejno šteje količino zaužitih beljakovin na gram in tudi odstotek kalorij, ki prihaja iz beljakovin.

VISOKOBELJAKOVINSKA DIETA za hujšanje

Torej, je takšna prehrana boljša za zmanjšanje telesne mase? Mnogi dietetiki se uspešno izogibajo teži na diete z visoko vsebnostjo beljakovin, kot so Atkinsonova ali priljubljena shujševalna dieta za na plažo, saj le-te ne deluje vedno za vsakogar.

Visokobeljakovinske diete so običajno tiste, ki priporočajo, da več kot 20% vseh vaših kalorij prihaja iz beljakovin. Sliši se razumno, kajne? Toda, če jeste več beljakovin, to pomeni, da jeste manj ogljikovih hidratov, da ohranite ravnovesje kalorij. Za veliko ljudi je to težko – jesti manj sadja, kruha in testenin, zato so zapustili svoj dietni program.

Najboljša prehrana za vas je prehrana, s katero lahko zdržite. Če vam to odgovarja, da jeste več beljakovin, ker zaradi daljšega občutga sitosti to pomaga, da zaužijete manj hrane čez cel dan, in oblikujete močnejše, bolj aktivno telo, potem je to najboljši program za vas.

Ampak ne pozabite, da so kalorije najpomembnejše, ko poskušate shujšati. Zato sledite svojim skupnim kalorijam in beljakovinam, da izgubite želeno težo.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*