Predpraznična dieta za zaposlene

Predpraznična dieta za zaposlend

O dieti:
Večina diet se priporoča za čas po praznikih, predpraznična dieta za zaposlene pa je namenjena času pred prazniki, da boste vitki že pred prazničnimi bogatimi pojedinami.

Dieta traja 4 tedne in z njo lahko izgubite do 4 kilograme. Lahko pa jo podaljšate še za tri tedne in izgubite dodatna 2 kilograma, pri čemer jedilnik malo obogatite. Jedilnik je sestavljen za dobo enega tedna. Dieta obstaja v dveh verzijah. Ta verzija je namenjena tistim, ki so zaradi službe in drugih obveznosti pogosto zdoma in se torej gibljejo več, druga verzija diete pa je namenjena tistim, ki so pretežno doma in zato potrebujejo manjši vnos kalorij.Pri tej dieti na dan zaužijete 1400 kalorij. Jedilnik je sestavljen tako, da upošteva dejstvo, da ste v službi ali pa imate druge obveznosti in ste zato zdoma. Brez težav lahko zajtrkujete v baru ali kosite v menzi ali restavraciji.

Poleg tega lahko po želji zamenjate dnevni jedilnik. 1400 kalorij bo zadostovalo dnevnim energetskim potrebam organizma. Ta dieta traja štiri tedne. Po štirih tednih je priporočljivo povečevati količino hrane. Če delate za pisalno mizo, vam bo dobro delo malo gibanja: 20 do 30 minut hitre hoje na dan, izogibajte se dvigalu, skratka, izkoristite vsako priložnost za gibanje in posledično spodbuditev presnove.

Nasveti:
V dieti nastopa razno južno sadje, ki je zelo zdravo. Pomaranča vsebuje samo 50 kalorij, če jo pa jeste celo (a brez lupine, seveda), boste v telo vnesli mnogo vlaken, ki dajejo občutek sitosti. Jejte tudi veliko kivija in grenivk, saj so bogati z vitaminom C in antioksidanti ter zavirajo staranje celic, ki ga povzročajo prosti radikali.

Dieta odsvetuje vsakršen vnos alkohola, vendar lahko popijete pol kozarca vina med obrokom, a vedeti morate, da boste s tem vnesli 40 kalorij. Torej, vino si lahko dovolite, a zaradi tega se boste morali odpovedati drugemu živilu v jedilniku, npr. določeni količini kruha ali sadja.
Če želite izgubiti še dva kilograma, lahko po prvih štirih tednih dieto nadaljujete še za tri tedne, a v teh tednih imate bolj proste roke: lahko pojeste dvakrat več kruha in olja, v nedeljo pa lahko jeste po želji (se ne držite jedilnika).

Lahko jeste vso kuhano ali surovo zelenjavo v neomejenih količinah. Bodite pazljivi le pri krompirju, stročnicah in koruzi, ker so kalorični. Če se odločite za njih, se tisti dan odpovejte kruhu.
Obilno napolnjen krožnik testenin z omako je težek 20 dag in ustreza količini 10 dag suhih, nekuhanih testenin. Ta nasvet upoštevajte pri pripravi testenin.

Namesto 4 dag belega kruha, lahko vzamete 5 dag integralnega kruha ali 2,5 dag krekerjev.
Popoldansko sadje lahko nadomestite z majhnim sadnim sladoledom.
Pijačo izbirajte pazljivo, ker ni vsaka pijača dobra za to dieto. Če želite sladke pijače, morate paziti na sadne sokove, predvsem na tiste, ki temeljijo na korenčkovem soku, pomaranči in vitaminskih dodatkih, ker so zelo kalorični, prav tako pa bodite pazljivi glede sladkane kave in kapučina, ki ju je dobro sladkati z umetnimi sladili kljub navodilom v jedilniku. Boljši je kozarec posnetega mleka, ker vas bo bolj nasitil in z mlekom boste vnesli dragocen kalcij.

1. dan

Zajtrk:
jogurt z manj mlečne maščobe, 2,5 dag kosmičev (mueslija)
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: prepečenec ali sendvič, sezonska zelenjava z žličko olja ali sadni sok/ MENZA: 2 trdo kuhani jajci, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
majhen kos mesa z žara, sezonska zelenjava (kuhana ali surova), pol peciva

2. dan

Zajtrk:
kapučino z žličko sladkorja, brioš
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: sendvič s 5 dag šunke, sezonska zelenjava z žličko olja ali sadje/ MENZA: hamburger, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
krožnik testenin s paradižnikom in baziliko, sezonska zelenjava (kuhana ali surova) z žličko olja

3. dan

Zajtrk:
kozarec mleka z 1,6 % mlečne maščobe, kava z žličko sladkorja, 2 kosa prepečenca
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: solata s trdo kuhanim jajcem in žličko olja,manjši zavitek krekerjev ali sadni sok/ MENZA: porcija riža z grahom (npr. rizi bizi), pomaranča
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
15 dag na pari kuhane ribe, sezonska zelenjava z žličko olja ali solata s hobotnico, pol peciva

4. dan

Zajtrk:
sok dveh pomaranč, 2 kosa prepečenca
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: 15 dag pizze s sirom ali zelenjavo/ MENZA: 10 dag kuhane teletine, sezonska zelenjava z žličko olja, pol peciva
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
krožnik testenin s stročjim fižolom, sezonska zelenjava z žličko olja

5. dan

Zajtrk:
kozarec mleka z 1,6 % mlečne maščobe, kava z žličko sladkorja, 2,5 dag kosmičev
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: kos pizze s sirom in zelenjavo/ MENZA: 15 dag pečene teletine, solata iz sezonske zelenjave z žličko olja, 4 dag kruha
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
3 do 4 ribje palčke pečene v pečici, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha

6. dan

Zajtrk:
jogurt z manj mlečne maščobe, kava z žličko sladkorja, 2 dag suhih keksov (npr. Albert)
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
solata s tunino ali rakci z žličko olja, 4 dag kruha, majhen zavitek krekerjev
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
pečene piščančje prsi, 4 dag kruha, kos ananasa

7. dan

Zajtrk:
skodelica indijskega čaja z žličko sladkorja, 4 suhi keksi, 2,5 dag kosmičev
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
predjed po želji, sezonska zelenjava z žličko olja ali 1 kivi
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
6 do 7 dag lahkega sira, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha, jabolko

8. dan

Zajtrk:
jogurt z manj mlečne maščobe, 2,5 dag kosmičev (mueslija)
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: prepečenec ali sendvič, sezonska zelenjava z žličko olja ali sadni sok/ MENZA: 2 trdo kuhani jajci, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
majhen kos mesa z žara, sezonska zelenjava (kuhana ali surova), pol peciva

9. dan

Zajtrk:
kapučino z žličko sladkorja, brioš
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: sendvič s 5 dag šunke, sezonska zelenjava z žličko olja ali sadje/ MENZA: hamburger, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
krožnik testenin s paradižnikom in baziliko, sezonska zelenjava (kuhana ali surova) z žličko olja

10. dan

Zajtrk:
kozarec mleka z 1,6 % mlečne maščobe, kava z žličko sladkorja, 2 kosa prepečenca
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: solata s trdo kuhanim jajcem in žličko olja,manjši zavitek krekerjev ali sadni sok/ MENZA: porcija riža z grahom (npr. rizi bizi), pomaranča
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
15 dag na pari kuhane ribe, sezonska zelenjava z žličko olja ali solata s hobotnico, pol peciva

11. dan

Zajtrk:
sok dveh pomaranč, 2 kosa prepečenca
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: 15 dag pizze s sirom ali zelenjavo/ MENZA: 10 dag kuhane teletine, sezonska zelenjava z žličko olja, pol peciva
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
krožnik testenin s stročjim fižolom, sezonska zelenjava z žličko olja

12. dan

Zajtrk:
kozarec mleka z 1,6 % mlečne maščobe, kava z žličko sladkorja, 2,5 dag kosmičev
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
kos pizze s sirom in zelenjavo/ MENZA: 15 dag pečene teletine, solata iz sezonske zelenjave z žličko olja, 4 dag kruha
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
3 do 4 ribje palčke pečene v pečici, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha

13. dan

Zajtrk:
jogurt z manj mlečne maščobe, kava z žličko sladkorja, 2 dag suhih keksov (npr. Albert)
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
solata s tunino ali rakci z žličko olja, 4 dag kruha, majhen zavitek krekerjev
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
pečene piščančje prsi, 4 dag kruha, kos ananasa

14. dan

Zajtrk:
skodelica indijskega čaja z žličko sladkorja, 4 suhi keksi, 2,5 dag kosmičev
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
predjed po želji, sezonska zelenjava z žličko olja ali 1 kivi
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
6 do 7 dag lahkega sira, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha, jabolko

15. dan

Zajtrk:
jogurt z manj mlečne maščobe, 2,5 dag kosmičev (mueslija)
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: prepečenec ali sendvič, sezonska zelenjava z žličko olja ali sadni sok/ MENZA: 2 trdo kuhani jajci, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
majhen kos mesa z žara, sezonska zelenjava (kuhana ali surova), pol peciva

16. dan

Zajtrk:
kapučino z žličko sladkorja, brioš
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: sendvič s 5 dag šunke, sezonska zelenjava z žličko olja ali sadje/ MENZA: hamburger, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
krožnik testenin s paradižnikom in baziliko, sezonska zelenjava (kuhana ali surova) z žličko olja

17. dan

Zajtrk:
kozarec mleka z 1,6 % mlečne maščobe, kava z žličko sladkorja, 2 kosa prepečenca
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: solata s trdo kuhanim jajcem in žličko olja,manjši zavitek krekerjev ali sadni sok/ MENZA: porcija riža z grahom (npr. rizi bizi), pomaranča
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
15 dag na pari kuhane ribe, sezonska zelenjava z žličko olja ali solata s hobotnico, pol peciva

18. dan

Zajtrk:
sok dveh pomaranč, 2 kosa prepečenca
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: 15 dag pizze s sirom ali zelenjavo/ MENZA: 10 dag kuhane teletine, sezonska zelenjava z žličko olja, pol peciva
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
krožnik testenin s stročjim fižolom, sezonska zelenjava z žličko olja

19. dan

Zajtrk:
kozarec mleka z 1,6 % mlečne maščobe, kava z žličko sladkorja, 2,5 dag kosmičev
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: kos pizze s sirom in zelenjavo/ MENZA: 15 dag pečene teletine, solata iz sezonske zelenjave z žličko olja, 4 dag kruha
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
3 do 4 ribje palčke pečene v pečici, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha

20. dan

Zajtrk:
jogurt z manj mlečne maščobe, kava z žličko sladkorja, 2 dag suhih keksov (npr. Albert)
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
solata s tunino ali rakci z žličko olja, 4 dag kruha, majhen zavitek krekerjev
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
pečene piščančje prsi, 4 dag kruha, kos ananasa

21. dan

Zajtrk:
skodelica indijskega čaja z žličko sladkorja, 4 suhi keksi, 2,5 dag kosmičev
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
predjed po želji, sezonska zelenjava z žličko olja ali 1 kivi
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
6 do 7 dag lahkega sira, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha, jabolko

22. dan

Zajtrk:
jogurt z manj mlečne maščobe, 2,5 dag kosmičev (mueslija)
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: prepečenec ali sendvič, sezonska zelenjava z žličko olja ali sadni sok/ MENZA: 2 trdo kuhani jajci, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
majhen kos mesa z žara, sezonska zelenjava (kuhana ali surova), pol peciva

23. dan

Zajtrk:
kapučino z žličko sladkorja, brioš
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: sendvič s 5 dag šunke, sezonska zelenjava z žličko olja ali sadje/ MENZA: hamburger, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
krožnik testenin s paradižnikom in baziliko, sezonska zelenjava (kuhana ali surova) z žličko olja

24. dan

Zajtrk:
kozarec mleka z 1,6 % mlečne maščobe, kava z žličko sladkorja, 2 kosa prepečenca
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: solata s trdo kuhanim jajcem in žličko olja,manjši zavitek krekerjev ali sadni sok/ MENZA: porcija riža z grahom (npr. rizi bizi), pomaranča
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
15 dag na pari kuhane ribe, sezonska zelenjava z žličko olja ali solata s hobotnico, pol peciva

25. dan

Zajtrk:
sok dveh pomaranč, 2 kosa prepečenca
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: 15 dag pizze s sirom ali zelenjavo/ MENZA: 10 dag kuhane teletine, sezonska zelenjava z žličko olja, pol peciva
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
krožnik testenin s stročjim fižolom, sezonska zelenjava z žličko olja

26. dan

Zajtrk:
kozarec mleka z 1,6 % mlečne maščobe, kava z žličko sladkorja, 2,5 dag kosmičev
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
BAR: kos pizze s sirom in zelenjavo/ MENZA: 15 dag pečene teletine, solata iz sezonske zelenjave z žličko olja, 4 dag kruha
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
3 do 4 ribje palčke pečene v pečici, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha

27. dan

Zajtrk:
jogurt z manj mlečne maščobe, kava z žličko sladkorja, 2 dag suhih keksov (npr. Albert)
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
solata s tunino ali rakci z žličko olja, 4 dag kruha, majhen zavitek krekerjev
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
pečene piščančje prsi, 4 dag kruha, kos ananasa

28. dan

Zajtrk:
skodelica indijskega čaja z žličko sladkorja, 4 suhi keksi, 2,5 dag kosmičev
Malica:
jogurt z manj mlečne maščobe ali sadje ali kapučino z žličko sladkorja
Kosilo:
predjed po želji, sezonska zelenjava z žličko olja ali 1 kivi
Malica:
2 kosa prepečenca in sadni sok ali 2 čokoladna bonbona ali indijski čaj z žličko sladkorja
Večerja:
6 do 7 dag lahkega sira, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha, jabolko

VAŠ OGLAS ali Google oglas za RECEPTE